Zawiadomienie. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji zwołuje na dzień 12.01.2021 r. na godz. 12.00 posiedzenie komisji, które odbędzie się w sali konferencyjnej urzędu gminy.
ZAWIADOMIENIE
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji zwołuje na dzień 12.01.2021 r. na godz. 12.00 posiedzenie komisji, które odbędzie się w sali konferencyjnej urzędu gminy.
Porządek posiedzenia komisji:
- Otwarcie posiedzenia.
- Rozpatrzenie wniosku w sprawie usunięcia z Uchwały Nr XXVII/286/2020 Rady Gminy Słupsk z dnia 27 października 2020 r. nadanej nazwy ulicy Bukowa zlokalizowanej na działce ewidencyjnej Nr 48 w Gałęzinowie oraz przygotowanie projektu uchwały.
- Zakończenie posiedzenia komisji.
Proszę o niezawodny udział w posiedzeniu.
Przewodniczący Komisji
Marek Jankowski
Niniejsze zawiadomienie służy jednocześnie jako podstawa do zwolnienia od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy /tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 713, art.25 ust.3/
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 05-01-2021 10:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Bożena Jugowiec | 05-01-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 05-01-2021 10:43 |