Protokół z obrad Sesji Rady Gminy Słupsk Nr XIII/2008 z dnia 19 lutego 2008 roku.
Protokół z obrad Sesji Rady Gminy Słupsk Nr XIII/2008 z dnia 19 lutego 2008 roku.
Sesję otworzył i obradom przewodniczył Przewodniczący Rady Pan Mirosław Klemiato. Przewodniczący otwierając Sesję przywitał przybyłych radnych i pozostałych gości zaproszonych na Sesję Rady Gminy Słupsk. Na podstawie listy obecności na 15 radnych w obradach uczestniczyło 12 radnych, co stanowi quorum, przy którym Rada może obradować i podejmować uchwały. Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b/ przyjęcie porządku obrad,
c/ przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
2. Informacja o wydarzeniach na terenie Gminy Słupsk w okresie międzysesyjnym.
3. Informacja Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w jednostkach OSP.
4. Informacja na temat funkcjonowania świetlic wiejskich i środowiskowych na terenie Gminy Słupsk.
Przerwa
5. Podjęcie uchwał.
6. Interpelacje i zapytania.
7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
8. Sprawy bieżące.
9. Wyjazd do Strzelina - oddanie do użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
10. Zakończenie Sesji.
Szczegóły w pliku załącznika.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Stawiszyński | 24-04-2008 20:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-04-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Stawiszyński | 05-06-2008 11:47 |