Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony pon. 206 000 euro. GTBS-341/01/08. Wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk.

GTBS-341/01/08

Słupsk 08.02.2008r.

GMINNE TOWARZYSTWO
BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r; Nr 164 poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” na:

„wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiot przetargu obejmuje wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk (CPV: 45453000-7).
4. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót – zał. nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
7. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę,
2) dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które:
a) posiadają uprawnienia zawodowe do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w
branży budowlanej,
b) są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego.
3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
9. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 8.0 niniejszej SIWZ,
3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
10.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie,
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ,
6) uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu,
7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
13. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie.
14.Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Rafał Kuleta - tel. 0(59) 842-93-62 lub 840-39-81, oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
15.Kryterium oceny ofert: CENA – 100%.
16. Oferty należy składać w sekretariacie UG w Słupsku. Termin składania ofert upływa dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.00.
17. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03 marca 2008r., o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
18. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający przewiduje spotkanie Wykonawców w dniu 20.02.2008r.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/GTBSgrasino_dach/pelnaSIWZ.pdf
UWAGA! WYAŚNIENIA DO SIWZ!

Słupsk 21.02.2008r.

GTBS-341/01-1/08

Wszyscy Wykonawcy

USTALENIA SIWZ ZE SPOTKANIA WYKONAWCÓW w dn. 20.02.02008r.
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu dachu budynku GTBS w miejscowości Grąsino - Gmina Słupsk. Znak sprawy – GTBS-341/01/08.

Gminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Słupsku, reprezentowane przez Prezesa Zarządu jako Zamawiający, w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) zwanej dalej „ustawą” przekazuje odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zadane podczas spotkania w dniu. 20.02.2008r.

WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIA DO SIWZ:

1. W zakresie załączonego przedmiaru robót:
1) przemurowanie kominów ponad dachem wykonać z cegły klinkierowej pełnej,
2) wszystkie obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej (rynny i rury systemowe – średnica 150 / 100 mm).
3) Ujęte w przedmiarze robót 2 sztuki okien dachowych należy przewidzieć do zamontowania po zlikwidowanych lukarniach. Do wyceny przyjąć okna połaciowe z kołnierzami o wymiarach 78 x 118 cm.

2. Dodatkowe prace do skosztorysowania:
1) zamontowanie 2 sztuk wyłazów dachowych,
2) montaż ław kominiarskich w ilości 2 x 2,0 mb.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:14