Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Redzikowo
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro. KZ-341/20/08. Sukcesywna dostawa kostki polbruk oraz krawężników i obrzeży do miejscowości położonych w Gminie Słupsk.

KZ-341/20/08
Słupsk 09.04.2008r.

G M I N A S Ł U P S K
UL. SPORTOWA 34
76-200 SŁUPSK
tel. (059) 8428-460 tel./fax. (059) 8429-254

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro, realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„sukcesywną dostawę kostki polbruk oraz krawężników i obrzeży do miejscowości położonych w Gminie Słupsk”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w pełnej wersji drukowanej znajduje się do odbioru w budynku Urzędu Gminy w Słupsk w pokoju nr 13.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w pełnej wersji elektronicznej znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Słupsku pod adresem http://bip.slupsk.tensoft.pl/index.php?gid=73
3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej oraz krawężników i obrzeży:
1) główny CPV – 28813100-5.
2) w następującym asortymencie:
a) kostka szara – gr. 6 cm - 1200 m2,
b) kostka szara – gr. 8 cm - 200 m2,
c) kostka czerwona – gr. 6 cm - 800 m2,
d) kostka czerwona – gr. 8 cm - 400 m2,
e) obrzeża chodnikowe 100 x 20 x 6 - 1500 mb,
f) krawężniki drogowe 100 x 30 x 15 - 800 mb,
g) korytka ściekowe typu ciężkiego 60 x 33 x 15 - 200 mb,
h) Zielony parking – płyta 50 x 50 – tworzona
z owalnych nieregularnych kamieni – typ granit – gr 10 cm - 200 m2.
3) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie na plac budowy zlokalizowany w promieniu 15 km
od miasta Słupska.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej.
5. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
6. Termin wykonania zamówienia: dostawy realizowane będą sukcesywnie w okresie od daty rozpoczęcia realizacji umowy do dnia 30 listopada 2008r.
7. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności:
1) posiadają doświadczenie w zakresie przedmiotu przetargu tj. wykonali w okresie 3 ostatnich lat co najmniej 3 dostawy przedmiotu zamówienia każda o wartości brutto nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie,
2) posiadają w dyspozycji przedmiot zamówienia odpowiadający określonym warunkom technicznym,
3) posiadają w dyspozycji środek transportu przystosowany do przewozu przedmiotu zamówienia.
4) Są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
9. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 7 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 9 niniejszego ogłoszenia,
3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
10. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tożsamego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz rodzaju, sporządzonego wg Załącznika nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,
4) aprobatę techniczną IBDiM, lub odpowiedni certyfikat, dokument przewidziany przepisami prawa na potwierdzenie spełniania odpowiednich norm na każdy asortyment będący przedmiotem dostawy,
5) dokument potwierdzający posiadanie w dyspozycji środka transportu umożliwiającego dostarczenie przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ – kserokopia dowodu rejestracyjnego w tym potwierdzenie własności lub dyspozycji pojazdu,
6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
11. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.
12. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.
13. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 10 ppkt 1, 2 i 6. Kopie dokumentów z pkt 11 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ.
14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
15. Zamawiający żąda wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 2000 zł.
16.Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Krzysztof Grabowski - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 19) oraz p. Mariusz Początko - tel. 0(59) 842-84-69 (wew. 21).
18. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
19. Oferty należy składać w sekretariacie UG Słupsk. Termin składania ofert upływa dnia: 17 kwiecień 2008r., o godz. 13.00.
20. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 17 kwiecień 2008r. o godz. 13.15,. w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupsku.
21. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
23. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
24. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Pod poniższym adresem dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (należy skopiować poniższy link i wkleić w przeglądarkę internetową - plik jest w formacie PDF - wymagany jest program Acrobat Reader):

http://slupsk.ug.gov.pl/test/zampubl/kostka_2008/pelnaSIWZ.pdf

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Stawiszyński 24-04-2008 19:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-04-2008
Ostatnia aktualizacja: - 24-04-2008 19:29